Här kan du läsa om mitt och min sons liv vardagligen, modellandet, funderingar /filosofi. Mammatips och mycket mer! URL:
http://jetaim.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2010 Ort:
Södermalm Proffs/privat:
Privat
"Det var ju skönt att få d bekräftat att raderna denna.... ja fick kommentarer på bloglovin så d e lika bra. Ja avskyr den här bloggen så d ska bli riktigt gött o radera. Ska göra mig iordning o träffa upp syrran... jag e lite lack idag att ingen gör ..."
"Hej alla läsare nu börjar tankarna komma... "ska jag radera denna blogg o forsätta med den andra?" d e ju ändå där d roligare händer om man säger så. Vilken dag d varit.. i regnet!! Lite shopping med syrran. visar bilder imorgon.. ser ut som att jag har ..."
"Godmorgon.. eller käkar nog en sen frukost. Somnade runt 7 tiden imorse. Säger d... attans sömnproblem! Spenderade en helt natt på facebook.. måste varit den roligaste natten i mitt liv, not! Skulle väl kunna tro att jag kommer vara hma o städa idag."