Beskrivning:
En helt vanlig norrländska.
Uppvuxen med pappa med slipsen och mamma journalisten. Lekte med pennor istället för leksaker. Somnade varje kväll till ljudet av en gammal Halda smattrande i öronen... Idag familj med många barn. Mina och dina. En tonårsgrabb kvar hemma.
Om telefonen inte ringer är det jag.
Så sa Jimmy Durant och det är en klockren beskrivning av mina telefonvanor. Så därför... är ni nyfikna på var jag är? Vad jag gör? Hur jag har det? Vänta inte på att telefonen ska ringa. Kolla in min mobila blogg istället. Här finns betraktelser ur soffhörnet varvat med mobila inlägg. Och allt detta med lite ojämna mellanrum ;) URL:
http://minmobilablogg.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Skellefteå Proffs/privat:
Privat
"I går kväll var det skolavslutning. Och med det blir det stökigt på stan. Jag kan stå ut med att bli väckt mitt i natten av sjungande människor. Men att vakna av att en cykel åker in genom ett skyltfönster är inte lika kul. Varför blir fylltrattar så ..."
"...markerade med kors. Den 15 maj placerade Motormännen ut kors på de farligaste högtrafikerade vägarna . Läskigt om du frågar mig. En tankeställare....definitivt. Här genom vårt bilfönster. Jag fryser lite extra. Mina två stora grabbar voltade för ..."
"...markerade med kors. Den 15 maj placerade Motormännen ut kors på de farligaste högtrafikerade vägarna . Läskigt om du frågar mig. En tankeställare....definitivt. Här genom vårt bilfönster. Jag fryser lite extra. Mina två stora grabbar voltade för ..."