"Märkligt att vi alla blev så gripna av att hon är död. Tror de flesta av oss aldrig riktigt brydde oss om vad hon gjorde. Men såå mycket uppmärksamhet som död! Läste en krönika om att hon var ett stort misslyckande, varför det? Hon gjorde aldrig någon ..."
"Reggade mej på svenska bloggportalen, skulle klicka rätt alternativ för att tala om var jag är,,hittade inget bra att klicka på, asien näääää! Australien nääää! men va tusan finns inget Nya Zealand,, ok,,kryssar i för att jag är i Australien,, det är ju ..."
"Jag bara älskar lupiner och fann förkultiverade lupiner i handelsträdgården, planterade ut några stycken i en hörna av hagen. Glömde bort dom i några veckor, trodde aldrig dom skulle blomma redan samma år! Nu står dom där blåa ståtliga, inte så höga men ..."