Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

Jag är ingenting: Texter från hjärtat

Publiceras av

Okonventionell

Visa original
Beskrivning: Lärare med hjärtat i handen som älskar medmänsklighet och känslostormar. Tvåbarnspappa som skriver från sitt inre, stenhjärtan göre sig icke besväret att titta

E-post: charta77@hotmail.com
Ort: Luleå

[Välj som favorit!]

Jag är ingenting: Texter från hjärtat

Visa original

Tänkande människa, håll ut!

Tvåbarnspappa som skriver om orättvisor och delar ut sitt hjärta till de som vill se och lyssna på slagen. Ironicynism och allvarligt, blandat i en oslagbar känslosam kombination. Ödmjuk tack vare alla som under årens lopp har trampat på mig!
URL: http://okonventionell.blogspot.com/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2008
Ort: Luleå
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Humor > Allmänt och övrigt
Humor > Satir
Utbildning > Om och av lärare
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Titta i kameran, hjärtat!

URL: http://okonventionell.blogspot.com/2011/12/titta-i-kameran-hjartat.html
BLOGG: Jag är ingenting: Texter från hjärtat - avOkonventionell
PUBLICERAT: 2011-12-13 08:57
"Det var orden som jag möttes av när jag kom hem från jobbet den där dagen för ca två månader sen. Jag slog mig ner och tog min prinsessa på orden, och slog på kameran. Och vad fick jag se, ja vad fick jag se - VI SKA HA BARN!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt vad ..."

Sluta kasta stenen!!!

URL: http://okonventionell.blogspot.com/2011/04/sluta-kasta-stenen.html
BLOGG: Jag är ingenting: Texter från hjärtat - avOkonventionell
PUBLICERAT: 2011-04-22 09:34
"Alltså kära vänner. Jag har följt Aftonbladets artikelserie om hur illa behandlade lärare blir runt omkring i vårt avlånga land; både när det gäller vidrigt låga löner och obehagliga arbetsvillkor. I denna artikelserie som tydligen kommer pågå ett bra ..."

Nu får det fan räcka!

URL: http://okonventionell.blogspot.com/2010/12/nu-far-det-fan-racka.html
BLOGG: Jag är ingenting: Texter från hjärtat - avOkonventionell
PUBLICERAT: 2010-12-21 15:54
"Visst är det kul att bilda sig en uppfattning om en människa där man bara bryr sig om att höra en version? Visst är det kul att anta att personen som håller tyst, är den som automatiskt har gjort fel, eller är den "onda" personen? När det i själva ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar