Beskrivning:
Lärare med hjärtat i handen som älskar medmänsklighet och känslostormar. Tvåbarnspappa som skriver från sitt inre, stenhjärtan göre sig icke besväret att titta
Tvåbarnspappa som skriver om orättvisor och delar ut sitt hjärta till de som vill se och lyssna på slagen. Ironicynism och allvarligt, blandat i en oslagbar känslosam kombination. Ödmjuk tack vare alla som under årens lopp har trampat på mig! URL:
http://okonventionell.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Luleå Proffs/privat:
Privat
"Det var orden som jag möttes av när jag kom hem från jobbet den där dagen för ca två månader sen. Jag slog mig ner och tog min prinsessa på orden, och slog på kameran. Och vad fick jag se, ja vad fick jag se - VI SKA HA BARN!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt vad ..."
"Alltså kära vänner. Jag har följt Aftonbladets artikelserie om hur illa behandlade lärare blir runt omkring i vårt avlånga land; både när det gäller vidrigt låga löner och obehagliga arbetsvillkor. I denna artikelserie som tydligen kommer pågå ett bra ..."
"Visst är det kul att bilda sig en uppfattning om en människa där man bara bryr sig om att höra en version? Visst är det kul att anta att personen som håller tyst, är den som automatiskt har gjort fel, eller är den "onda" personen? När det i själva ..."