jag bloggar om mitt liv som 2 barns mamma samt mitt intresse för foto och fotoredigering. URL:
http://ojpon.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
november, 2007 Ort:
Krokom Proffs/privat:
Privat
"Nu har jag bestämt mig, det hör va sista vintern som vinda är helklippt, hon blir tjusgrå nör jag klipper henne som sedan blels så det blir beige och täckar jag henne på våren måste hon ha helhals för att inte blekas till "bondbränna" och sen när ..."
"Den här fredagskvällen har vi ägnat åt att flytta vindas vindskydd från Aspås till Forsen. Det gick riktigt bra tack vara hjälpsamma stallägare på båda platserna. Så nu har vinda sitt vindskydd i vinter ..."
"I söndags byggde jag W och C upp ena delen av somnarhagen! Och på torsdag flyttar Piltur och Manadis dit å Vinda får ansluta på fredag eftersom jag ändå har stallet då. Håller tummarna på att hon inte blir lika fet som förra året när hon va halt och ..."