Annette`s blogg handlar om mitt liv i Obbola med hus, familj, intressen, trädgård, sömnad, målning och vardagshändelser. URL:
http://www.blommorbinovin.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Obbola Proffs/privat:
Privat
"L Vi håller på att renovera i hallen nere. Det blir liggande panel på väggarna och klinkergolv. Ny hatt o skohylla från Maze är uppsatt och funderingar kring övriga möbler. Lister av olika slag sitter inte på plats ännu. Lilla toan nere är nästan klar, ..."
"Två fina tapeter som jag tapetserade min dotters lägenhet med innan jul. Hon bor i en etta och har en enfärgad pärlemorskimrande ljus tapet emellan dessa olika tapeter. Blått i sov/vardagsrummet och blommigt i köket. Nu har jag hallen kvar att tapetsera ..."
"Här om dagen lyckades jag få ta en bild på lilleman i sin nya mössa. Mössan jag sydde nyligen har jag bloggat tidigare om här . Han är jätteglad över den för att den är så mjuk o skön. Bilderna blev mörka men de får duga. Kram. Läs även andra bloggares ..."