"Philosopher girl in a philosopher world."
"Philosohper girl in a philosopher world"
Jag startade min blogg för två år sedan. Skrivandet rann dock snabbt ur sanden. Nu har jag startat om bloggen, och skriver för fullt. Jag skriver om det mesta, dock inte så mycket om vad jag gör till vardags, utan mer vad jag tycker och tänker om saker och ting. Jag skriver också dikter och laddar upp fotografier som jag har tagit. Mina vänner beskriver min blogg som lite annorlunda, då jag skriver på ett lite annorlunda sätt, samtidigt som min blogg är en blandning av allvarliga djupa tankar, kul anekdoter, trevliga bilder samt en massa onödigt flumm. Min blogg är alltså ganska onischad, men rolig ändå.URL: http://iryccah.blogg.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2006
Ort: Linköping
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):