Bebisen och jag
Bebisenojag
Jag gör det mesta på egen hand. Bor. Äter. Sover. Skiter. Nu bildar jag familj på egen hand via insemination i Danmark.URL: http://bebisenojag.blogspot.com/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: november, 2008
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):