barbakvinna
Barbakvinna
Gift med en militär som är borta jämt. Jag lever ofta i ett kaos som snurrar i 190 km. Ibland är jag klantig själv, men oftast är jag på rätt/fel plats vid fel tillfälle. Jag har tagit en olycksfallsförsäkringURL: http://barbakvinna.wordpress.com/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2006
Ort: Uppsala
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Föräldraskap och barn >
Allmänt och övrigt
Föräldraskap och barn > Tonårsbarn
Humaniora och livsåskådning > Allmänt och övrigt
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder
59 bloggare har valt denna blogg som en av sina favoritbloggar:Föräldraskap och barn > Tonårsbarn
Humaniora och livsåskådning > Allmänt och övrigt
Vardagsbetraktelser > Ingen ålder
>
>
> -LoveOrHate-
> *~LoveOrHate~*
> Ankungen DeLuxe
> Annelie Söderbo
> Bara Bettan
> Birgitta Alvskogen
> Carola
> Deppspret.....Eternal midnight in Endless pain
> Dizzy Miss Lizzy
> Elle
> EnQ
> fd.6 galna morsan
> GSM
> Hanna
> Henrik
> Härskarinnan
> Imse Vimse
> Inea
> infrontofus
> Iriz
> isabell
> isabell
> Josefinknutsson
> Kaffepucko
> Katrin
> Kriss
> Kristina
> Kugghjulsmannen
> Kvinna och Mamma II
> liljansval
> Lilla Honan
> Linnéa Gustavsson
> M
> Madonnan
> Maggis
> Margits Blogg
> Mickey J Barczyk
> Miss White
> Mommoko
> Nezzinex
> Nika
> Ove
> Puppe
> puppe
> Pysan
> Pysan
> rubinum
> samvetslös/medvetslös
> Sara
> Sensua
> Soulsister Diary
> SurTant
> Syster Yster
> Tingelingua
> Tommy Rosberg
> umsigumman
> Vimsiga Kimsans Bravader