Annies blogg
Alltid med glimten i ögat
Hej allihopa! Jag heter Annie och är en glad Stockholmstös som just gått ut universitetet och börjat jobba. Förutom jobb lyckas jag även (tja?) hinna med en sportkarriär, att skriva, fota, pyssla med keramik och umgås med söta flickor och andra trevliga människor. Allt detta och mycket mer, stort och smått, viktigt och oviktigt, filosoferar jag över i min blogg! Why should you read it? Cause you´re worth it!URL: http://komtillmin.blogg.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2006
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):