syrrans granne
rapig, kaxig och mongo
Är det förvirrande att leva? Tycker du att nyheterna på tv är obegripliga? Känns det orättvist att alla andra verkar hänga med? Lugn! Hos syrrans granne är alla jämlikar. Här är det ingen som begriper någonting av det som sägs.URL: http://www.syrransgranne.se/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: oktober, 2005
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):