BonusMiljonen
BonusMiljonen Dag 4
Jag säger bara katastrof...starta som vanligt med 4 bord och 0.50/1 PL eller NL och åkte på en badbet direkt... Jag får k,k PL och höjer till 10 $ får syn av en. Flopp 567 rainbow jag höjer 20 $ han synar turn kn jag går all in han synar River 8 han sitter på a,9 och drar in stege. Back 100 $ efter 5 minuter...tungt! Sen går jag med i för många händer och förlorar på varje bord utom 1. Minus 180 $ och 320 händer idag. Har spelat 1750 händer och ligger 345 $ plus Dag 5 blir på fredag klockan 09.00 när stockholmsbörsen öppnar :)URL: http://www.bonushunters.se/bonusmiljonen.html
Bloggen startade: januari, 2007
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):