Fas3Bloggen
Är du Fas 1,2 eller 3 are inom Arbetsförmedlingen? Då är det här bloggen för dig!
Bloggen för dig som vill ventilera när du är inom Arbetsförmedlingens Fas 3 "jobb", kom in och gör din röst hörd.URL: http://fas3bloggen.blogspot.com/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: februari, 2010
Ort: Närkes-Marieberg
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):