(Do) I have skills...(?)
LIFE
Kvinna 30+ bor i storstad och är singel med barn. Mitt i karriären, ska samtidigt få ihop livspusslet, är smått desperat i jakten på tvåsamhet. Har inte haft någon "30-årskris" men börjar undra om hon står inför en livskris... Känner sig hela tiden lite otillräcklig som om hon aldrig når upp till gränsen för att vara lyckad utan ligger strax därunder och försöker hamna över ribban...URL: http://blogg.aftonbladet.se/ihaveskills
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: februari, 2010
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):